Ubytovací poriadok
- V hoteli môže byť ubytovaný iba hosť, ktorý má objednané a ubytovateľom potvrdené služby, alebo došlo k zmluvnému vzťahu na mieste ubytovania alebo sa riadne k ubytovaniu prihlásil.
- Za účelom ubytovania je hosť povinný sa pri príchode identifikovať zamestnancovi recepcie predložením občianskeho preukazu, cestovného pasu alebo iného platného dokladu totožnosti. Prihlasovanie pobytu cudzincov sa spravuje osobitnou právnou úpravou. Pracovník recepcie oboznámi hosťa s poskytovanými službami a číslom izby.
- Užívanie hotela je dovolené len osobám, ktoré nie sú postihnuté infekčnými chorobami.
- Zamestnanec recepcie hotela môže požadovať uvedenie mobilného telefónneho čísla hosťa za účelom prípadného kontaktovania mimo hotelovej izby (napr. v prípade neskorého návratu, v prípade zabudnutých vecí na hotelovej izbe a pod.) a rovnako aj evidenčné číslo vozidla (EČV) hosťa pre prípad potreby preparkovať vozidlo a pod.
- Na základe objednaného ubytovania je možné hosťa ubytovať v dobe od 14.00 hod, najneskôr do 22.00, ak nie je vopred dohodnuté inak. Ak hosť trvá na ubytovaní pred 14.00 hod, je povinný zaplatiť plnú cenu aj za predchádzajúcu noc, ak sa vopred nedohodlo inak.
- Hosť je povinný uhradiť platbu za objednané ubytovanie a poskytnuté služby v súlade s platným cenníkom vopred pri nastúpení na pobyt, týmto nie sú dotknuté platobné podmienky na základe individuálnych zmluvných dojednaní.
- Hosť je oprávnený používať hotelovú izbu počas doby svojho pobytu a je povinný hotelovú izbu opustiť a odhlásiť svoj pobyt na recepcii hotela najneskôr do 10:00 hod. posledného dňa svojho ubytovania. V prípade oneskoreného uvoľnenia izby je hotel oprávnený účtovať 20 % cenníkovej ceny, ak dôjde k uvoľneniu izby po 16.00 hod., ubytovateľ je oprávnený účtovať pobyt hosťovi aj za nasledujúci deň.
- Pokiaľ doba medzi uzavretím zmluvy a poskytnutím objednaných služieb presiahne 4 mesiace, v priebehu ktorých sa zvýšia hotelové ceny, môže hotel dohodnutú cenu primerane zvýšiť, maximálne však o 5 % dohodnutej ceny. K zmene ceny môže hotel pristúpiť aj vtedy, ak klient dodatočne zmení so súhlasom hotela počet rezervovaných izieb, rozsah hotelových služieb, dĺžku pobytu a pod. Hotel je oprávnený pri uzavretí zmluvy žiadať platbu vopred.
- Ak hosť dodatočne počas pobytu, požiada o predĺženie pobytu, môže mu ubytovateľ ponúknuť aj inú izbu než tú, v ktorej bol pôvodne ubytovaný.
- Ak si hosť vopred objedná izbu nižšej kategórie a objednávka mu bola potvrdená, účtuje hotel hosťovi len cenu za takúto izbu i v prípade, že ubytuje hosťa v izbe vyššej kategórie
- Hosť má právo stornovať objednané služby. Pri stornovaní objednaných služieb náleží hotelu odškodnenie vo forme storno poplatku, ktorý je určený percentuálnou časťou stanovenej ceny služieb.
Stornopoplatky pri individuálnych (1 – 9 osôb) rezerváciách:
- storno 15 dní pred nástupom ... bez storno poplatku
- storno 14 - 7 dní pred nástupom ... 50 % z ceny stornovaných služieb
- storno 6 - 2 dni pred nástupom ... 70 % z ceny stornovaných služieb
- 1 deň pred nástupom a v daný deň ... 100 % z ceny stornovaných služieb
Storno poplatky pri skupinových (10 a viac osôb) rezerváciách a podujatiach:
- storno 15 – 30 dní ... 30 % z predpokladanej ceny
- storno 14 – 7 dní ... 50 % z predpokladanej ceny
- storno 6 a menej dní ... 100 % z predpokladanej ceny
12. Hosť nemôže v izbách prijímať návštevy. Pre prijímanie návštev má hotel vyhradené priestory.
13. Hosť je povinný pri príchode na izbu prekontrolovať stav a funkčnosť zariadení na izbe ako aj jej vybavenie izby a prípadné poruchy ihneď nahlásiť na recepcii ubytovateľa. V prípade, že nedostatky bezodkladne nenahlási na recepcii hotela, bude za ne zodpovedať, ako keby ich spôsobil sám. Poplatok za stratu kľúča od hotelovej izby je 50 EUR.
14. Pri dočasnom alebo trvalom odchode z hotelovej izby je hosť povinný na izbe zavrieť vodovodné kohútiky, zatvoriť okná, balkónové dvere, vypnúť elektrospotrebiče, hotelovú izbu riadne uzamknúť a kľúč odovzdať na recepcii hotela, ak nie je dohodnuté inak.
15. Za škody spôsobené na majetku hotela napr. zničením, poškodením, stratou alebo odcudzením zodpovedá hosť a hotel mu je oprávnený vyúčtovať finančnú náhradu vo výške skutočnej škody.
16. Hosť nesmie vykonávať zmeny na zariadení, presúvať nábytok, vykonávať opravy alebo akékoľvek zásahy do elektrickej alebo inej inštalácie.
17. V hoteli a najmä na izbe nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické, plynové – prenosné spotrebiče. Toto obmedzenie sa nevzťahuje na používanie elektrických spotrebičov nainštalovaných v izbe alebo prenosných elektrických zariadení slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, a pod.).
18. Z bezpečnostných dôvodov je hotelový hosť povinný zabezpečiť sprievod a dozor dospelej osoby pre deti vo veku do 10 rokov v hotelovej izbe ako aj v ostatných priestoroch hotela. V prípade úrazu alebo iných nepredvídaných okolností zodpovedá za dieťa osoba, s ktorou je prihlásené na pobyt v ubytovacom zariadení.
19. V čase od 22.00 hod do 6.00 je hosť povinný dodržať nočný kľud. Iba so súhlasom zodpovedného pracovníka alebo vedenia je možné organizovať spoločenské akcie i po 22,00 hod., a to v priestoroch hotela k tomu určených.
20. Ubytovateľ zodpovedá iba za hosťom vnesené veci, ktoré prevzal zodpovedný pracovník hotela za účelom ich úschovy na určenom mieste.
21. V priestoroch hotela platí zákaz nosiť zbraň a strelivo alebo ich inak prechovávať v stave umožňujúcom okamžité použitie.
22. Hosťovi je zakázané použitie drog, či iných omamných látok vo všetkých priestoroch hotela.
23. Hosťom nie je dovolené vnášať do izieb alebo iných nie na to určených priestorov športové náradie a iné predmety, pre úschovu ktorých je určené miesto v priestoroch hotela.
24. Sťažnosti hostí, reklamácie a prípadné návrhy na zlepšenie prevádzky hotela prijíma manažér ubytovateľa. Tieto sa riešia v zmysle Reklamačného poriadku, ktorý je k dispozícii na recepcii hotela.
25. Zvieratá smú byť prinesené do hotela len po predchádzajúcom súhlase hotela a za účtovanú prirážku.
26. V izbách, chodbách a spoločných priestoroch hotela je zákaz fajčenia. V prípade porušenia tohto zákazu má hotel právo uložiť klientovi pokutu vo výške 100 EUR za každé zistené porušenie.
27. Nájdené veci hotel posiela ďalej len na žiadosť klienta a na náklady klienta. Tieto veci sa v hoteli uskladňujú v hoteli maximálne 4 mesiace. Po uplynutí tejto doby predmety so zjavnou hodnotou budú odovzdané príslušným orgánom.
28. Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku ako aj všeobecné morálne a etické pravidlá obvyklé na území Slovenskej republiky. V prípade nedodržiavania uvedených ustanovení, má ubytovateľ právo odstúpiť od poskytovania všetkých svojich služieb pred uplynutím dohodnutého termínu.
29. Tento ubytovací poriadok bol schválený ubytovateľom, je platný a účinný od 1. 4. 2018.